Trei dorinte

Lampa lui Aladin si pestisorul de aur nu daruiesc norocosilor care le intalnesc decat trei dorinte. E prea putin? E prea mult? Ma intreb adesea care ar fi cele trei dorinte pe care le-as formula eu si, intr-un fermecator exercitiu de imaginatie, ma straduiesc sa cuprind in trei dorinte tot ceea ce mi-ar aduce bucurie pentru totdeauna.



Mai demult, gasisem niste tertipuri numai bune sa-l zapaceasca pe duhul albastru al lampii si sa-l faca knock out pe pestisor. Imi imaginam ca as putea sa cer sa mi se indeplineasca o dorinta care sa-mi tina pentru totdeauna, ceva de genul “vreau puteri magice pentru tot restul vietii” sau “vreau sa fiu fericit  si toti cei din preajma mea sa fie fericiti vesnic”. Dar acum, fie cand intru in jocul propriei mele imaginatii, fie atunci cand ma straduiesc sa-mi proiectez viitorul la umbra unor aspiratii limpezi, ma straduiesc sa gasesc, onest, trei dorinte care mi-ar schimba viata in bine.

As vrea sa iubesc si sa fiu iubit patimas si vesnic de femeia mea.

As vrea ca toti cei din familie sa avem viata lunga si sanatoasa.

As vrea sa avem bani de ajuns cat sa nu ne lipseasca niciuna dintre bucuriile unei vieti implinite.

Cam asa reusesc sa indes o felie de viata in trei dorinte, insa constat ca imi raman mereu pe dinafara tot felul de lucruri insemnate, cum ar fi profesia, prietenii, lumea. As vrea sa scriu carti minunate si sa bucur sufletele celor din jur. As vrea sa aduc dragoste si liniste nu doar in viata celor din familia mea, ci si in a celor dragi si pretiosi sufletului meu. As vrea sa schimb coruptia in dreptate si faradelegea in lege. As vrea sa ocrotesc animalele fara stapan. As vrea sa opresc incalzirea globala…

Caut un pestisor de platina, care sa-mi indeplineasca nu trei, ci sapte dorinte.
Caut o lampa fermecata care sa-mi dea puterea sa imi conduc viata, pana la capat, printre mari realizari.

Dar daca, totusi, am avea dreptul la doar trei dorinte, care ar fi acelea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea acum despre acest articol!

dictio.ro

Dati-i click pe poza. Site Oficial