C I N E...

Scrisoare de dragoste de la Razvan pentru Un inger
 

Sarac de bunuri, frumusete si spirit, inima mea este atat de bolnava ca o scanteie de soare noaptea. Si ochii tai, topite stele ale diminetii, privesc atat eu adanc, atat de ferice de adanc in noaptea sufletului meu.


Acum, cand amurgul serii se retrage, iar luna isi face tandra aparitie dupa o perdea usoara de nori, ai multimea stelelor ce lucesc ca o mare de lumanari, gandul meu fuge razlet spre marginea lumii acolo unde se afla un suflet pe care nu il pot da uitarii.
 

As vrea sa fiu un fulg de nea care sa cada pe pleoapele tale, iar tu sa clipesti si sa ma transform in lacrimi fierbinti sa-ti mangai obrajii.


As vrea sa fiu o mica picatura de ploaie sa-ti sarut buzele calde si macar o clipa, un minut, sa alunec in imima ta si sa nu mai plec niciodata.

Esti rasaritu.
Razele tale au prins a se juca prin vai.
Portile s-au deschis catre iubire.
In bratele mele vei descoperi voluptati neintalnite.
Sarutul meu va scapara scantei in inima ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea acum despre acest articol!

dictio.ro

Dati-i click pe poza. Site Oficial